تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
خالقی فر: امیدوارم در لیگ برتر برای پرسپولیس گل بزنم
Admin شنبه 27 دی 1393 69 بازديد

خالقی فر: امیدوارم در لیگ برتر برای پرسپولیس گل بزنم

پرسپولیس آنلاین: پرسپولیس تهران در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم دوم بنیادکار ازبکستان را شکست دهد. 2 گل از 3 گل سرخپوشان در این دیدار تدارکاتی را رضا خالقی فر به ثمر رساند و به همین بهانه با او در اردوی امارات تماس گرفتیم.

گفته بودي در بازي هاي قبلي كه براي پرسپوليس به ميدان رفتي، فشار زيادي را تحمل كردي و روي عملكردت تأثير گذاشت. حالا با دو گلي كه به بنيادكار زدي، راحت تر شدي؟
اولاً اين گل ها حاصل همكاري تيمي بود و بايد از همبازيانم تشكر كنم. در جواب سؤال شما هم بايد بگويم كه اين گل ها خيالم را راحت تر كرد. اعتماد به نفس را دوباره به من برگرداند كه مي توانم در پرسپوليس هم انتظارات مربيان را برآورده كنم.

پس از پايان بازي، حميد درخشان حرف خاصي به تو نزد؟
آقاي درخشان به همه بازيكنان خسته نباشيد گفت. به نظر مي رسيد از عملكردم راضي است و همين كه سرمربي تيم از من رضايت داشته باشد، برايم كافي است.

ولي مي گويند ملي پوشان بنيادكار نبودند و با تيم كامل مقابل پرسپوليس قرار نگرفت؟
مهم اين بود كه ما با يكي از تيم هاي مطرح آسيا بازي كرديم و برديم. هرچند برد و باخت در ديدارهاي تداركاتي اهميتي ندارد ولي به هر حال اين پيروزي مي تواند اعتماد به نفس ما در ليگ قهرمانان آسيا را بالاتر ببرد.

با توجه به اين گلزني ها، فكر مي كني جايگاهت در تركيب اصلي پرسپوليس تثبيت شده باشد؟
اينكه كدام بازيكن فيكس باشد و كدام بازيكن روي نيمكت بنشيند، به صلاحديد سرمربي تيم برمي گردد. من هم مثل بقيه تلاش خود را انجام مي دهم تا به قول شما بتوانم جايگاه خوبي در پرسپوليس به دست بياورم.

از اردوي امارات خبرهاي متفاوتي به گوش مي رسد. آيا رأس الخيمه جاي مناسبي است؟
به قول آقاي درخشان ما كه براي تفريح به اينجا نيامده ايم. آمده ايم تمرين كنيم و الحمدلله از اين حيث كم و كسري احساس نمي شود.

پرسپوليس مي تواند در نيم فصل دوم جبران مافات كند و در جمع مدعيان قهرماني قرار بگيرد؟
همه ما بايد چنين تفكري داشته باشيم و البته به حمايت هواداران پرسپوليس هم احتياج داريم.

آيا مي تواني اين گلزني ها را در ليگ برتر هم ادامه بدهي؟
اميدوارم بتوانم در ليگ برتر هم براي پرسپوليس گل بزنم اما مهم تر از گلزني رضا خالقي فر، موفقيت اين تيم محبوب است. ان شاءا... كه مفيدتر باشم و ثابت كنم پرسپوليس در خريد من اشتباه نكرده است.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش