تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
درخشان: فکر می کردیم تیم ملی به فینال جام ملت ها می رسد/ همه بازیکنانی که گرفتیم با عجله بود
Admin پنجشنبه 09 بهمن 1393 89 بازديد

درخشان: فکر می کردیم تیم ملی به فینال جام ملت ها می رسد/ همه بازیکنانی که گرفتیم با عجله بود

پرسپولیس  آنلاین: سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت نسبتا بد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: امیدوارم در بازی فردا بتوانیم حداقل 50-60 درصد از تمرینات‌مان را در بازی پیاده کنیم و دست پر از اصفهان برگردیم.

حمید درخشان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌ها و شروع زودهنگام لیگ برتر برای همه تیم‌ها بازی‌های سختی دیده می‌شود و برای ما نیز سخت خواهد بود چرا که برنامه‌ریزی کرده بودیم و حتم داشتیم که تیم ملی به فینال می‌رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به این جابجایی‌ها کارهایمان به هم خورد گفت: تلاش می‌کنیم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم. البته می‌دانیم که در برابر تیمی بازی داریم که یک کادر فنی خوب دارد و از تیم‌های ریشه‌دار ایران محسوب می‌شود.

درخشان گفت: به دلیل اینکه از بازی ها دور بودیم امیدوارم که شرایط شاداب تیم برای ما دردسرساز نشود و فردا بازی قبولی ارائه داده و دست پر از اصفهان برگردیم. با توجه به اینکه لیگ برتر زود شروع شد امیدوارم حداقل بتوانیم 50-60 درصد از تمرینهایمان را در بازی فردا پیاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نورمحمدی، پیام صادقیان و مهدی جعفرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم تصریح کرد: در کل در شرایط نسبتا خوبی به سر می‌بریم اما باید بگویم که صادقیان باید بداند برای پرسپولیس بازی می‌کند و هرچقدر که مصدوم شود باعث ناراحتی طرفداران می‌شود که امیدوارم این بازیکن وضعیتش بهبود یابد.

درخشان با بیان اینکه طرفداران ناراحت می‌شوند که چرا صادقیان نمی‌تواند به تیمش برسد و به تیم کمک کند اضافه کرد: همه به شرایط پرسپولیس واقف هستند چرا که در فصل نقل و انتقالات با مشکلاتی که برای سیاسی به وجود آمد بهترین زمان نقل و انتقالات را از دست دادیم و تا وقتی که سازمان ورزش بخواهد جایگزینی برایش انتخاب کند تنها 3-4 روز فرصت ماند تا وضعیت‌مان را در نقل و انتقالات مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه با تلاش‌هایمان در روزهای آخر و تمدید دو روزه سازمان لیگ توانستیم 3 بازیکن را در اختیار بگیریم عنوان کرد: غیر از دو بازیکن ایرانی یک بازیکن خارجی گرفتیم که البته بسیار عجله‌ای شد چرا که دیگر دریچه نقل و انتقالات در حال بسته شدن بود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمی می‌تواند خوب یارگیری کند که هم از لحاظ مالی مشکل نداشته باشد و هم زمان کافی در اختیار داشته باشد خاطر نشان کرد: پرسپولیس به شرایطی برخورد که اصلا خوب نبود و این 3 بازیکن را توانستیم دقیقه 90 به تیم اضافه کنیم که امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند و با بضاعت کم پرسپولیس انتظارات کم هواداران را برآورده کنند.

درخشان با بیان اینکه هنوز هم مشکل داریم افزود: علیپور تازه 2 روز است که کارت بازیش را گرفته ایم و کماکان منتظر ITC بازیکن برزیلی مان هستیم و به احتمال تا هفته دیگر می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش