تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
عبدی: هیچ چیز تمام نشده است/ نباید در باد بردهایمان بخوابیم
Admin جمعه 15 اسفند 1393 119 بازديد

عبدی: هیچ چیز تمام نشده است/ نباید در باد بردهایمان بخوابیم

پرسپولیس آنلاین: مربی تیم پرسپولیس می‌گوید این تیم نباید در باد بردهای قبلی بخوابد.

حسین عبدی درباره دیدار تیم پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان، اظهار کرد: ما یک بازی خوب و منطقی مقابل بنیادکار ارائه کردیم و سعی داشتیم تمام امتیازات این بازی را بگیریم. به خاطر همین موضوع بدون تغییر در ترکیب تیم مقابل آنها قرار گرفتیم. در ابتدا بازی خوبی را مقابل آنها ارائه کردیم و سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم و دروازه حریف را باز کنیم. فکر می‌کنم روی این امر هم خوب عمل کردیم و داور هم اگر پنالتی دوم ما را می‌گرفت مطمئنا گل‌های بیشتری در این بازی می‌زدیم.

وی افزود: البته بنیادکار هم خوب ظاهر شد و در نیمه دوم حملاتش خطرناک بود، اما هوشیاری مدافعان ما فرصت‌ها را از آنها می‌گرفت. فکر می‌کنم تنها فرصت خطرناک آنها ضربه سری بود که مهاجم بنیادکار در نیمه دوم به سمت دروازه ما زد و بعد از آن دیگر نتوانستند فرصتی روی دروازه ما ایجاد کنند.

عبدی در ادامه درباره ادامه روند پرسپولیس در لیگ هم گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. البته نمی‌توانیم در تمام بازی‌ها از یک ترکیب خاص استفاده کنیم، زیرا بازی‌های ما فشرده است و فشار زیادی بر روی بازیکنان‌مان وارد می‌شود و مجبوریم انرژی تیم را تقسیم کنیم و در مقاطعی به برخی از بازیکنان استراحت دهیم. ما در بازی‌های قبلی نیز فرصت‌های گلزنی را ایجاد می کردیم ، اما توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. بعد از بازی با پدیده این موضوع تغییر کرد و روند خوبمان آغاز شد. همین روند را ما در مقابل لخویا هم ادامه دادیم اما نباید فراموش کرد که راه زیادی برای ما باقی مانده است و امیدوارم که در آینده اتفاق خاصی رخ ندهد و پرسپولیس بتواند همین گونه خوب و زیبا بازی کند. البته سازمان لیگ هم باید کمی به ما کمک کند. زمان بازی‌های ما به هم نزدیک است و این موضوع تیم را فرسایشی می‌کند. البته من اعتقاد دارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داده است اما این را در نظر بگیرید که سه چهار بازی ما بیرون از خارج است و باید سفر کنیم. ما باید به تبریز برویم و مقابل تراکتورسازی بازی کنیم و بعد به مسجد سلیمان برویم پس از بازگشت از این شهر به عربستان برویم. امیدوارم که سازمان لیگ کمی در این راه به ما کمک کند تا تیم ما خسته نشود و با اقتدار به مقابل عربستان به میدان برویم.

مربی تیم پرسپولیس در بخش‌های دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که هیچ کس انتظار نداشت پرسپولیس از دو بازی شش امتیاز کسب کند، خاطر نشان کرد: فقط این خود ما بودیم که به این موضوع اعتقاد و باور داشتیم. ما این باور را به بازیکنان هم انتقال دادیم. درست زمانی که به ملوان باختیم انتقادات زیاد شد، اما در ادامه وقتی مقابل تیم پدیده به پیروزی رسیدیم و بازی مقابل صبا را انجام دادیم انتقادات از ما کمتر شد. ما خودمان از خودمان انتظار داشتیم که همین گونه بازی کنیم. البته فراموش نکنید که فوتبال افت و خیز دارد و ممکن است هر آن اتفاقی رخ دهد، زیرا فوتبال عوامل انسانی اداره می‌کنند. با این حال من می‌خواهم بگویم ما امید به آینده را داریم. قبلا هم گفته‌ام اگر یک بازی را زیبا بازی کنید و شکست بخورید چیزی به نام امید به آینده دارید، زیرا انجام بازی‌های زیبا شما را امیدوار می‌کند و در آینده می توانید نتیجه‌ بگیرید، اما وقتی که روی شانس و اقبال در یک بازی به پیروزی می‌رسید نمی توانید انتظار داشته باشید که در آینده این روند ادامه داشته باشد. با این حال امیدوارم که هر اتفاقی در آینده می‌افتد به نفع پرسپولیس باشد.

وی در ادامه به حمایت پیشکسوتان از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: امیدوارم همه حمایت کنند تا پرسپولیس این روند خوبش را ادامه دهد، اما صبر و شکیبایی هم وجود داشته باشد من از پیشکسوتان و هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم، اما باید صبر داشته باشند تا امید به تیم انتقال پیدا کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یابد؟ گفت: من از یک زاویه واقعیت‌گرایانه نگاه می‌کنم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما باید در ابتدا امتیازات لازم را در گروه بگیریم و به دور بعد صعود کنیم. نباید در باد دو برد قبلی‌مان بخوابیم و فکر کنیم که همه چیز تمام شده است. در واقع به نظر من کار ما تازه شروع شده و کار سختی هم پیش‌رو داریم. بعد از این که از گروه‌مان صعود کردیم می‌توانیم بازی به بازی فکر و صحبت کنیم.

او در پایان درباره شناختش از تیم النصر عربستان خاطر نشان کرد: النصر یکی از تیم‌های خوب آسیا است و فکر می‌کنم تساوی که بنیادکار ازبکستان برابر النصر به دست آورد بیشتر شانسی بود. النصر یکی از مدعیان صعود است، اما برای ما فرقی نمی‌کند برابر چه تیمی بازی می‌کنیم. مهم این است که امتیازات لازم را بگیریم و در هر بازی به پیروزی برسیم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
بارسا نيوز1393/12/1522:37

سلام .
ممنون سايت شما هم خيلي قشنگه
با تبادل لينك موافقمشکلک

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش