تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
اعتراف دیرهنگام درخشان/ اگر می دانستم دایی هست سر تمرین نمی رفتم
Admin دوشنبه 10 فروردین 1394 96 بازديد

اعتراف دیرهنگام درخشان/ اگر می دانستم دایی هست سر تمرین نمی رفتم

پرسپولیس آنلاین: حمید درخشان سرمربی پرسپولیس و محمد نوری در میهمان برنامه آب وآیینه شبکه سه بودند که سرمربی پرسپولیس در خصوص آمدنش در تمرین پرسپولیس برای اولین بار حرف های جالبی زد.

درخشان بعد از بحث کاپیتانی اش در پرسپولیس در سال ای گذشته صحبت های جالبی کرد. آرش ظلی پور مجری این برنامه از او پرسید نیمکت پرسپولیس چقدر ارزش دارد که حتی با وجود شعارهای حیا کن و رها کن باز هم قبول می کنید بمانید که درخشان جواب داد: من سال 73 سرمربی پرسپولیس بودم و همان موقع استقلال را سه بر صف شکست دادیم و حتی قهرمان شدیم. این کارنامه مشخص است و در تاریخ ثبت شده فیلم های این بازی ها موجود است . پس من عطش ندارم که سرمربی پرسپولیس باشم و می خواهم خدمت کنم.
او در جواب این حرف که شکل آمدن تان به پرسپولیس هم خوب نبود هم گفت: به من گفته بودند آقای دایی سر تمرین نیست و من هم مطمئن بودم. خدا شاهد است اگر می دانستم دایی سر تمرین است نمی رفتم. وقتی هم متوجه شدم او سر تمرین است می خواستم برگردم که هیات مدیره گفتند اگر تو بروی آبروی ما می رود من هم چاره دیگری نداشتم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش