تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
درخشان: مایلی کهن استاد من بوده و هست/ این حمایت ها من را دلگرم می کند
Admin چهارشنبه 15 بهمن 1393 85 بازديد

درخشان: مایلی کهن استاد من بوده و هست/ این حمایت ها من را دلگرم می کند

پرسپولیس آنلاین: سرمربی تیم پرسپولیس گفت:خوشحالم افرادی در جایگاه مایلی کهن در این برهه حساس زمانی پشت من ایستاده اند.

حمید درخشان در گفت و گویی درباره حضور محمد مایلی کهن در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:درب باشگاه پرسپولیس به روی پیشکسوتان باز است و هر کسی می خواهد می تواند به تمرین ما بیاید.امیدوارم در روزهای آینده هم شاهد حضور بزرگان در تمرین پرسپولیس باشیبم.

وی ادامه داد:مایلی کهن استاد من بوده و هست.او حق بزرگی بر گردن من دارد.مایلی کهن امروز دید که در تمرین چقدر حال تلاش هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مایلی کهن گفته است پس از خواندن مصاحبه درخشان که گفته بود انتظار دارد پیشکسوتان از او حمایت کنند به تمرین آمد گفت:دقیقا همین طور است.خوشحالم افرادی در جایگاه مایلی کهن در این برهه حساس زمانی پشت من ایستاده اند.این حمایت هاست که باعث دلگرمی من می شود تا بتوانم در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا با جدیت بیشتری پرسپولیس را هدایت کنم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش